sobota, 10 sierpnia 2013

Od Akceleratora - C.D. Arisy

 Uśmiechnąłem się, obracając szklankę w dłoni. 
- Mogłabyś być zwykłym człowiekiem, ale nim nie jesteś. 
- Skąd ta pewność?
- To prawda, że nie powiedziałaś otwarcie, że jesteś esprem, ale przed chwilą sama się do tego przyznałaś, mówiąc "Skąd wiesz, że jestem esprem". Poza tym jakoś moje moce nie wywarły na tobie większego wrażenia, ale co prawda byłaś ciekawa, jak to zrobiłem. Wspomniałaś też o tym, że próbowałem osiągnąć poziom 6, co potwierdza, że masz na ten temat jakąś wiedzę i zapewne słyszałaś o projekcie, w który byłem, a w sumie to nadal jestem zamieszany. No i częściowo...zgadywałem. I zgadłem, prawda? - odwróciłem głowę w jej stronę, uśmiechając się nieznacznie.


<Arisa? Moje jest zakopane w mule xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz