piątek, 30 sierpnia 2013

Od Loki'ego - C.D. Rose

 Stałem chwilę w bezruchu patrząc na nią. 
  -Niby na co mi ta przepustka?-zapytałem z wyrzutem.
  -Mówiłam ci już. To dzielnica dilerów. Każdy, kto chce tu wejść, musi mieć przepustkę z imieniem i nazwiskiem i z listą co nabywał ostatnim razem-chciałem coś powiedzieć, ale dziewczyna mi przerwała- Jeżeli chcesz taką nabyć, to nie tutaj. 
  -Nadal nie widzę, po co miał bym ją mieć. Więc wybacz, ale już sobie pójdę. 
  Zdążyłem zrobić ledwie parę kroków, a za gardło chwyciła mnie zimna dłoń, która szybkim ruchem spełzła na kołnierz i powaliła mnie na ziemię.
  -Mówiłam, nie przejdziesz- odezwała się nieznajoma.
  -No proszę cię…- powiedziałem sarkastycznie i zniknąłem spod duszących objęć dziewczyny. 
  Lekko zdezorientowana wstała, odpychając się od ziemi i rozejrzała się uważnie. Pojawiłem się tuż przed nią i strzeliłem jaj z liścia prosto w twarz. Lekko się zachwiała, ale udało jej się nie upaść. 
 (Rose ? xd)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz