niedziela, 11 sierpnia 2013

Od Gareki'ego

 Chodziłem po mieście. Nie lubię zwiedzać, ale miałem nadzieję, że będzie jakaś rozróba na którą watro będzie popatrzeć.  Skakałem z dachu na dach po budynkach.  Nagle zobaczyłem jakąś dziewczynę, krzyczącą na jakiegoś chłopaka, walnęła nim o ścianę. Było to całkiem zabawne. Chłopak uciekł. Powoli do niej podszedłem. 
 - Cześć - powiedziałem 
 Popatrzyła na mnie podejrzliwie. 
 - Cześć - odpowiedziała po chwili milczenia 
 - To było całkiem zabawne - powiedziałem 
 - Mhm... - kiwnęła głową   
 - Nudno trochę, może zagramy w rosyjską ruletkę? - zapytałem 
 - Dobrze - zgodziła się 
 - Panienka pozwoli, że zagram pierwszy - uśmiechnąłem się 
 Wyciągnąłem rewolwer 

 i przyłożyłem sobie do głowy. Zakręciłem i nie wystrzelił. 
 - Hym..., jak zawsze mem szczęście - skrzywiłem się i podałem jej 
 Zakręciła ale też nie wystrzelił. 
 - No trudno dzisiaj jak widać oboje wygraliśmy - wzruszyłem ramionami 


 < Rose? już to pisaliśmy na chat'cie ale trochę bardziej rozwinięte xP>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz