wtorek, 13 sierpnia 2013

Od Arisy - C.D. Akceleratora

 Szybkim ruchem, trzepnęłam go w tył głowy. Spojrzał na mnie zdezorientowany. 
 - Żałosne? Żałosne to może być niszczenie się poprzez używki.  - syknęłam. - Co z tego, że kogoś zabiłeś, jeś...
 - Zabiłem wiele ludzi. - wyprostował. 
 Posłałam mu gniewne spojrzenie. 
 - Nie przerywaj. - bąknęłam. - Zawsze możesz zacząć wszystko od nowa. Zawsze. Jednak musisz tego bardzo chcieć i nad tym pracować. Możliwe, że by ci się udało, jednak ty się zniechęcasz, bo ''ja nadaję się tylko do zabijania''. Co to ma niby znaczyć? Jakbyś był tylko do zabijania, to właśnie byś latał po mieście, zabijając i śmiejąc się tym twoim dziwnym śmiechem. A tak to rozmawiasz ze mną i jakoś mnie jeszcze nie zabiłeś, prawda? 

 <Akcelerator?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz