poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Od Arisy - C.D. Akceleratora

 Uniosłam jedną brew do góry. 
 - Dziękuję? - powiedziałam.
 - Co taka zdziwiona? - wyszczerzył się do mnie. 
 - Tak jakoś. Miłe zaskoczenie, można powiedzieć. 
 Kąciki moich ust drgnęły. Akcelerator już chciał coś powiedzieć, jednak nie dane mu było zacząć. 
 - Skąd to masz? - wskazałam palcem na puszkę napoju. 
 Popatrzył na mnie spod białych włosów. 
 - Myślisz, że ukradłem? - zapytał widocznie zainteresowany moją wypowiedzią. 
 - Nie. Myślę, że gdzieś to znalazłeś. - przyznałam, otwierając puszkę. - Albo że masz tutaj cały kontener takich puszek. Okey. Pomyślałam, że ukradłeś.
 Ostatnie zdanie oczywiście było wypowiedziane z rozbawieniem i miałam nadzieję, że Akcelerator nie odbierze tego poważnie. 

 <Akcelerator?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz