poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Od Akceleratora - C.D. Arisy

 Teatralnym gestem przyłożyłem dłoń do klatki piersiowej.
- O co ty mnie podejrzewasz? Mnie? Wzorowego obywatela Academy City? Niewinnego człowieka, który nie skrzywdziłby nawet muchy? - odgarnąłem jeszcze włosy opadające na twarz i zamrugałem czerwonymi oczami, po czym "spoważniałem".
- A tak na serio...jak już mówiłem, spędzam tu dość dużo czasu, więc zdążyłem dostosować to miejsce do siebie, jeśli można tak powiedzieć. Wystarczy raz na jakiś czas kupić napoje, czy też coś do jedzenia, dla uzupełnienia zapasów. Natomiast co do zawartość kontenerów... - tu postukałem dłonią złożoną w pięść w ścianę jednego z nich. - zaraz mogę zaspokoić twoją ciekawość.
Mrugnąłem do niej, uśmiechając się tajemniczo.

<Arisa?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz