niedziela, 25 sierpnia 2013

Od Akceleratora - C.D. Arisy

- Dość często. - kiwnąłem głową. - I masz rację, to jest fajne miejsce. 
Spojrzałem w górę i uśmiechnąłem się szeroko.
- Zaraz wracam. - rzuciłem do Arisy i zmieniając wektory pod swoimi stopami, wybiłem się w powietrze i przeskoczyłem przez kontenery. Błyskawicznie odnalazłem jedną ze swoich skrytek, które niegdyś tu zrobiłem. Niesamowite, że wciąż są nienaruszone. Ale naprawdę są przydatne. Uśmiechnąłem się pod nosem, wyciągając reklamówkę ze sporej, choć na pierwszy rzut oka niezauważalnej szpary i wróciłem do Arisy tą samą drogą, którą przyszedłem. Wsunąłem rękę do reklamówki i wyciągnąłem z niej czarną puszkę z napojem energetycznym, którą następnie rzuciłem w stronę dziewczyny.
- Zdrowie. - powiedziałem, wyjmując drugi napój dla siebie.

<Arisa?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz