niedziela, 25 sierpnia 2013

Od Arisy - C.D. Akceleratora

 - To nie strach, a obawa. Niepewność. - skwitowałam. 
 - Niepewność? - zapytał, spoglądając na mnie przez ramię. 
 Kiwnęłam głową, myśląc, że zauważył. 
 - Niepewność. Nigdy tutaj nie byłam. Nie znam tego terenu. - przyznałam szczerze.
 Bez chwilę zapadła pomiędzy nami cisza. Wpatrywałam się w swoje buty, jakby miały mi zaraz powiedzieć jakąś ciekawą tajemnicę świata. Po kilku minutach przeniosłam wzrok na plecy Akcelerator'a. Zmarszczyłam brwi. 
 - Czyli przywlokłeś mnie tu tylko po to, żeby powiedzieć, że odbywają się tutaj twoje walki? Żeby się tak jakby pochwalić? Mam cię za to poklepać po głowie? - ostatnie zdanie dorzuciłam dość rozbawiona, przypominając sobie dzisiejszą sytuację.

 <Akcelerator?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz