piątek, 9 sierpnia 2013

Od Arisy - C.D. Akceleratora

 Prosta zmiana odpowiednich wektorów w ich ciałach.; w mojej głowie wciąż bębnił jego głos, układający się w to zdanie. Przeleciałam wzrokiem po całym lokalu. Połowa osób wyszła, a reszta albo siedziała cicho, albo coś do siebie szeptała. 
 - Czyli jesteś esprem. - powiedziałam do białowłosego. 
 Popatrzył na mnie kątem oka i uśmiechnął się szeroko, ukazując rząd białych zębów. 
 - Szybko się domyśliłaś. - rzekła z niemałym rozbawieniem. Posłałam mu spojrzenie godne bazyliszka. Odwrócił głowę w moją stronę. - Na prawdę o mnie nie słyszałaś? 
 Popatrzyłam na niego tępym wzrokiem. 
 - Serio? - przytaknął ruchem głowy. - Nigdy, ale to nigdy. Pierwszy raz cię na oczy widzę. A co? Jesteś jakimś mordercą, sadystą, chłopakiem, który woli koty od dziewczyn? - zapytałam z powagą. 

 <Akcelerator?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz