czwartek, 8 sierpnia 2013

Od Akceleratora - C.D. Arisy

 Na mojej twarzy zagościł uśmiech. Odwróciłem głowę w stronę dziewczyny, a białe kosmyki na chwilę przysłoniły mi oczy. Nie dziwiło mnie jej pytanie, nie była ona bowiem pierwszą osobą, która zadała mi takie pytanie. Postanowiłem jednak się z nią trochę podrażnić.
- To zależy o czym mówisz. - błysnąłem białymi zębami w nieco szerszym uśmiechu. Dziewczyna posłała mi mordercze spojrzenie, spod zmrużonych, jadowicie zielonych oczu.
- Ach, zapewne chodzi ci o tych tam. - skinąłem głową w kierunku grupy przygłupów, których wcześniej leciutko uszkodziłem. Uniosłem powoli szklankę do ust i pociągnąłem łyk ulubionego napoju. Dziewczyna w tym czasie nerwowo bębniła palcami w blat baru.
- Prosta zmiana odpowiednich wektorów w ich ciałach. - odpowiedziałem jakby była to oczywista dla wszystkich sprawa. Odstawiłem szklankę i z przyzwyczajenia poprawiłem kabelki odchodzące od mojej "obroży". Zerknąłem na dziewczynę, która wpatrywała się na mnie z dziwnym wyrazem twarzy. Odszukałem wzrokiem barmana, przywołałem go do siebie, a ten drgnął tak jak za pierwszym razem, po czym szybkim krokiem podszedł znów do mnie. Pobladło mu się nieco na twarzy. Zamówiłem dolewkę i podparłszy podbródek na dłoni zwiniętej w pięść, obserwowałem z uśmiechem pospieszne ruchy barmana. Już po chwili moja szklanka znów była pełna musującego napoju.

<Arisa?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz