piątek, 9 sierpnia 2013

Od Akceleratora - C.D. Arisy

 Ostatnie trzy tygodnie... Obrazy zaczęły kolejno pojawiać się w mojej głowie, niczym klatki z filmu. Mimowolnie zacisnąłem szczęki, a dioda mej "obroży" zmieniła kolor z zielonego na czerwony, przy czym rozległ się specyficzny pisk. Ciekawe...wciąż reagowała na moje emocje.
Najwyraźniej zaciekawiona dziewczyna pochyliła się nieznacznie w moją stronę. Przymknąłem na chwilę oczy i warknąłem niezrozumiale pod nosem przekleństwo. Otworzyłem ponownie oczy i kątem oka zerknąłem na przyglądającą mi się Arisę. Stuknąłem palcem wskazującym w obrożę, a dioda od razu zmieniła kolor z powrotem na zielony.Wykrzywiłem usta w uśmiechu.
- Przez ostatnie trzy tygodnie byłem dość...zajęty. A co do nagrań... - zmieniłem temat. - może tego nie wiesz ale w całym mieście wszędzie jest pełno kamer. W ten sposób naukowcy mają mnie i innych esprów na oku. Wiedzą co się dzieje. Nagrywają każdą moją walkę. Założę się, że w tym barze też mają jakieś inetresujące nagranie.

<Arisa?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz