piątek, 9 sierpnia 2013

Od Akceleratora - C.D. Arisy

 A to ci nowość...ktoś o mnie nie słyszał. Szczerze mówiąc rzadko się spotykam z taką sytuacją, no ale cóż...
- Nieźle zgadujesz. - stwierdziłem, biorąc szklankę do ręki. - Morderca... - upiłem łyk. - ...trafne. Sadysta... - kolejny upity łyk. - ...również. Nie trafiłaś tylko z tym ostatnim. - na mojej twarzy wciąż gościł ten sam szeroki uśmiech. Odstawiłem naczynie na blat. 
- Kim ty właściwie jesteś? - zapytała najwyraźniej zaintrygowana dziewczyna. Na to pytanie uśmiechnąłem się jeszcze szerzej. W sali natomiast w tym czasie zapadła całkowita, niemal namacalna cisza. Spokojnie zwiesiłem ramię przez oparcie swojego stołka. Podniosłem wzrok na sufit, po czym powoli przesunąłem go na moją rozmówczynię. Gdy zacząłem mówić, mój głos niósł się po całej sali.
- Pięciopoziomowiec. Najpotężniejszy esper w tym mieście. - ciągnąłem spokojnie. - Jestem Akcelerator. 

<Arisa?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz