czwartek, 29 sierpnia 2013

Od Arisy - C.D. Akceleratora

 Wpatrywałam się w nagranie z niemałym zaciekawieniem. Pod koniec pierwszego filmiku na moją twarz wpłynął grymas, jednak nim się spostrzegłam Akcelerator włączył kolejną walkę. Po skończeniu oglądania, obróciłam urządzenie w rękach i oddałam je białowłosemu z wielkim grymasem na twarzy.
 - Ugryzło cię? - zapytał rozbawiony. 
 - Coś w tym rodzaju. Nienawidzę technologii. - wyznałam. 
 Nim Akcelerator zdążył otworzyć usta, aby coś powiedzieć, mruknęłam:
 - Okey. Miałeś rację. Dałeś radę wytworzyć plazmę. Teraz powiedzmy, że wierze w twoje umiejętności... 
 Wyprostowałam się i odgarnęłam włosy z twarzy. 
 - Szczęka cię nie boli? - zapytałam. 
 Nie mogłam powstrzymać się przed wypowiedzeniem tego zdania. 

 <Akcelerator?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz