czwartek, 29 sierpnia 2013

Od Akceleratora - C.D. Arisy

- No to zaraz wracam. - powiedziałem i zniknąłem za kontenerami. Klucząc po terenie magazynów dotarłem do swojej, że się tak wyrażę, kryjówki. Odszukałem tam potrzebne rzeczy i wróciłem do Arisy, w jednej ręce trzymając tablet, a w drugiej pendrive. Bez słowa podłączyłem pendrive do tabletu i wpisałem hasło. Chwilę przeglądałem pliki aż wreszcie natrafiłem na to, co mnie interesowało. 
- Pokażę ci dwa filmiki - dwie walki. W obu stworzyłem plazmę, ale wydarzenia te miały miejsce w pewnym odstępnie czasu. Oto pierwsza walka. - oznajmiłem, włączyłem odtwarzanie filmiku i podałem urządzenie Arisie.



 Gdy filmik się skonczył, zabrałem Arisie tablet i włączyłem kolejną nagraną walkę.





<Arisa?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz